SERWIS DYFUZORÓW

Firma Kala oferuje kompleksowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dyfuzorów zapachowych. Nasz serwis zapewnia profesjonalną obsługę oraz szybką naprawę urządzeń, aby jak najszybciej przywrócić ich pełną funkcjonalność.

Serwis znajduje się w naszej siedzibie:
Legnica, ul. Hangarowa 13D

Zapewniamy:

  • Naprawy w ramach gwarancji,
  • Serwisowanie urządzeń po okresie gwarancyjnym,
  • Fachową pomoc i doradztwo techniczne.

 


Przekazanie urządzenia do serwisu

Niezależnie od tego czy jesteś użytkownikiem, czy dystrybutorem urządzeń, osobą prywatną czy firmą, zanim prześlesz urządzenie do serwisu, skontaktuj się z firmą KALA:

+48 512 788 088 | serwis@kala.pl


Warunki przyjęcia URZĄDZENIA do serwisu Kala

1. Wypełnienie protokołu przekazania/przyjęcia DO POBRANIA TUTAJ
Warunkiem podjęcia działań przez serwis jest wypełniony protokół przyjęcia do serwisu KALA Dyfuzora Zapachowego. Jeśli klient nie dołączy wypełnionego protokołu do przesyłki, może go przesłać drogą elektroniczną na adres: serwis@kala.pl. Serwis Kala nie podejmie działań do czasu otrzymania protokołu.

2. Opróżnienie zbiornika na esencję zapachową
Przed wysyłką urządzenia należy opróżnić zbiornik na esencję zapachową. Jeśli klient chce wysłać urządzenie bez zbiornika, przed wysyłką konieczna jest akceptacja takiego stanu przez serwis Kala.

3. Bezpieczne opakowanie na czas transportu przy odsyłaniu urządzenia:
– Najlepiej wykorzystać oryginalne opakowanie.
– Jeśli klient nie posiada oryginalnego opakowania, jest zobowiązany do bardzo dokładnego zabezpieczenia urządzenia na czas transportu.

Uwaga: Uszkodzenie mechaniczne urządzenia, także te wynikłe podczas transportu skutkuje utratą gwarancji.

4. Wycena i akceptacja kosztów naprawy – naprawa pogwarancyjna
Po otrzymaniu urządzenia w celu naprawy pogwarancyjnej serwis Kala dokona wyceny naprawy i poinformuje klienta o jej kosztach.