aromamarketing w placówce medycznej

Aromamarketing w Placówce Medycznej: 4 Powody, dla których warto go stosować

Placówki medyczne stawiają sobie za priorytet nie tylko doskonałą opiekę nad pacjentami, ale również ich komfort i dobre samopoczucie. Aromamarketing staje się coraz bardziej popularnym narzędziem w tej dziedzinie, przynosząc liczne korzyści zarówno dla pacjentów, jak i personelu medycznego.

Dlaczego warto zainwestować w aromamarketing w placówce medycznej? Oto kluczowe powody:

  1. Zapachy wpływają na redukcję stresu u pacjenta oczekującego na wizytę
    Oczekiwanie na wizytę lekarską czy zabieg medyczny może być stresujące dla pacjentów. Istnieje wiele badań potwierdzających, że odpowiedni zapach może pomóc pacjentowi w zrelaksowaniu się. Wyniki jednego z nich wykazały, że „zapachy pomarańczy oraz lawendy zmniejszały niepokój i poprawiały nastrój u pacjentów oczekujących na leczenie stomatologiczne”.
  2. Zapachy podnoszą wartość Twoich usług i rentowność Placówki.
    Stworzenie eleganckiego zapachu we wnętrzu podnosi jego rangę, wzmaga odczucie luksusu, podnosi prestiż oferowanych usług w oczach pacjentów. To zaś zwiększa możliwości zarządzania ich wyceną.
    Stosowanie aromamarketingu zmniejsza liczbę anulowań wizyt z powodu stresu. Zaś zrelaksowany pacjent będzie polecał klinikę swoim znajomym.
  3. Zapachy podbijają wrażenie czystości.
    Zdecydowana większość osób uważa, że miejsca, które przyjemnie pachną, są czyste i regularnie sprzątane. Również badania przeprowadzone w tym obszarze potwierdziły, że świeża lub cytrusowa woń kojarzy się z czystością i wzbudza zaufanie.
  4. Wyróżnienie się na Rynku i Budowanie Marki.
    Pacjenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów i szukają placówek, które oferują coś więcej niż standardową opiekę.
    Aromamarketing może być kluczowym elementem strategii marketingowej, przyciągając pacjentów i kształtując pozytywny wizerunek placówki medycznej.

Jakie zapachy do kliniki?

Oto kilka rekomendacji z portfolio esencji zapachowych i dyfuzorów Kala iFresh.
W zależności od wielkości gabinetu, recepcji, poczekalni lub pomieszczenia socjalnego najlepiej sprawdzą się urządzenia do dyfuzji: iFresh IF15P, iFresh TV50, iFresh BOX100.

  • Poczekalnia: sięgnij po esencje: Fresh Bamboo, Pure Zone, Cotton lub Pear Green Tea.
  • Gabinet pediatryczny: wśród małych pacjentów sprawdzi się esencja iFresh Bubble Gum, czyli zapach gumy balonowej, a także Watermelon.
  • Gabinet stomatologiczny: jeśli zleży Ci na ukojeniu lęku i stresu pacjentów, wybierz esencję iFresh: Merry Me, Amber lub Cotton.
  • Gabinet medycyny estetycznej: jeśli chcesz, aby zapach podniósł rangę Twoich usług i wzmagał u pacjentów poczucie luksusu, rekomendujemy esencje iFresh: Good Scent, Delice lub J’adore.
    W przypadku, gdy prowadzisz gabinet, który wykonuje zabiegi dedykowane męskiej grupie docelowej, zdecydowanie wybierz: Ombre Leather, Oud Wood lub 7 Seven.
  • Gabinet fizjoterapii: W zależności od rodzaju i celu terapii oraz wieku pacjentów, możesz wybierać spośród esencji iFresh: Japanese Spring, Pure Space lub Amber.

Formy współpracy z nami

Jeśli chcielibyście mieć dyfuzor zapachowy na własność, proponujemy zakup urządzenia i esencji zapachowej. Bez zbędnych formalności oraz dodatkowych umów i zobowiązań. Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nasi serwisanci służą wsparciem merytorycznym i technicznym.

gabinet lekarski

Klientom preferujących aromamarketing w formie abonamentu, proponujemy wynajem dyfuzora. Jest to kompleksowa usługa, polegająca na świadczeniu usługi marketingu zapachowego w oparciu o naszą sieć serwisantów. Koszt miesięcznego abonamentu obejmuje cenę wynajmu urządzenia oraz koszt zużycia esencji zapachowej.