jak działa aromamarketing

W JAKI SPOSÓB DZIAŁA AROMAMARKETING?

Aromamarketing to jeden z elementów  strategii marketingowej, który wykorzystuje zmysł węchu, aby wpływać na emocje i zachowania konsumentów. Obecnie, wykorzystanie zapachów stało się potężnym narzędziem skutecznego marketingu.

Zapachy mają zdolność bezpośredniego wpływu na obszary mózgu odpowiedzialne za emocje i pamięć. Dlatego też, gdy klient doświadcza określonego zapachu w kontekście marki, może to wywoływać pozytywne skojarzenia i wzmacniać pamięć o produkcie lub usłudze.

Warto jednak pamiętać, że skuteczność marketingu zapachowego zależy od umiejętnego dostosowania zapachu do charakteru marki i grupy docelowej. Niewłaściwy wybór aromatu może odnieść odwrotny skutek i zniechęcić klientów.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w doborze dyfuzora lub esencji zapachowej Kala iFresh, skontaktuj się z naszym Doradcą:

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA AROMAMARKETINGU

Warto postawić na marketing zapachowy ze względu na jego zdolność do kreowania pozytywnych emocji u klientów. Odpowiednio dobrane zapachy mogą budować tożsamość marki, co przekłada się na zwiększoną rozpoznawalność i lojalność klientów.

Aromamarketing ma także potencjał wydłużania czasu, jaki klienci spędzają w danym miejscu, co przekłada się na większe szanse na zakup.

Badania potwierdzają również skuteczność aromamarketingu w generowaniu zakupów impulsywnych, np. wyrobów cukierniczych. Ostatecznie, inwestycja w aromamarketing może być strategicznym krokiem w różnicowaniu się na rynku.

ZAKUP dyfuzora i esencji zapachowej

Jeśli chcielibyście mieć dyfuzor zapachowy na własność, proponujemy zakup urządzenia i esencji zapachowej. Bez zbędnych formalności oraz dodatkowych umów i zobowiązań. Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nasi serwisanci służą wsparciem merytorycznym i technicznym.

 

WYNAJEM dyfuzora zapachowego – abonament miesięczny

Klientom preferujących aromamarketing w formie abonamentu, proponujemy wynajem dyfuzora. Jest to kompleksowa usługa, polegająca na świadczeniu usługi marketingu zapachowego w oparciu o naszą sieć serwisantów. Koszt miesięcznego abonamentu obejmuje cenę wynajmu urządzenia oraz koszt zużycia esencji zapachowej.

ILE KOSZTUJE AROMAMARKETING?

Koszt wdrożenia aromamarketingu uzależniony jest od kilku czynników. Są to:

  • powierzchnia pomieszczenia
  • cena zakupu lub wynajmu dyfuzora. Zapoznaj się z naszą ofertą: https://kala.pl/dyfuzory-zapachowe/
  • liczba godzin pracy urządzenia oraz intensywność dyfuzji
  • cena esencji zapachowej

Przykładowy miesięczny koszt aromamarketingu Kala iFresh:

  • recepcja kliniki, 70m2, zakup dyfuzora: 100-200 PLN netto
  • recepcja hotelu, 200m2, abonament (wynajem) dyfuzora: 250- 350 PLN netto
  • powierzchnia handlowa, 1000m2, abonament (wynajem) dyfuzora+ esencja: 500 PLN netto

Chcesz zacząć stosować aromamarketing w swojej firmie?

Jeśli przekonuje Cię nasza oferta, skonsultuj się z naszymi ekspertami:


Kontakt

Pomożemy w doborze odpowiedniego dyfuzora oraz esencji zapachowej.

Skontaktuj się z nami a wprowadzimy Cię w magiczny świat marketingu sensorycznego.